Dolor cervical, mal de cap i vertigen: causes i solucions

El dolor cervical és una queixa freqüent en la societat estressant d’avui en dia. El mal de cervicals va associat amb engarrotament i poca mobilitat cervical. El dolor pot irradiar a la regió entre els omòplats (espatlles) o al braç i pot provocar formigueig i punxades,  entumiment o pèrdua de força en alguns músculs del braç. El mal de cervicals també pot provocar mal de cap i/o vertigen (rodament de cap).

Quines són les causes del dolor cervical?

Molta gent pateix dolor cervical pel tipus de treball que desenvolupen o per les activitats d’oci que practiquen. Mals hàbits com passar massa estona davant l’ordinador, especialment si la pantalla es troba a l’alçada o angle incorrecte pot provocar moltes rampes musculars, conegudes popularment com a contractures en els músculs de les cervicals i espatlles.”Text neck”, el mal de coll provocat per tenir el cap molta estona mirant cap avall com a conseqüència d’enviar o llegir missatges de text amb els dispositius mòbils, sol ser una de les altres causes com també ho poden ser l’estrès, dormir amb coixins incorrectes, antigues lesions esportives, caigudes o accidents de tràfic.

Les tècniques correctes poden solucionar el problema

Qualsevol que sigui la causa inicial, el problema és sempre el mateix, una combinació de punts de gallet, punts molt dolorosos musculars, músculs engarrotats, desalineació entre les vèrtebres del coll (vèrtebres cervicals) i limitació de moviment. Un bon diagnòstic i la correcta aplicació de tècniques com les que apliquem al Centre Quiropràctic Roderick A. King, per a realinear, mobilitzar i relaxar-se, pot tenir resultats extraordinàriament eficaços i ràpids.

Gran quantitat de recerca que lideren quiropràctics, osteòpates i investigadors mèdics evidencien la seguretat i efectivitat de les practiques manuals tal com la quiropràctica en la cura del dolor cervical a curt i llarg termini. Tot i això, abans d’actuar, és important assegurar-se de consultar un professional correctament qualificat. Per a més informació pots consultar la nostra pàgina web.