Trastorns

La següent llista inclou els trastorns més freqüents:

• Dolor lumbar amb o sense dolor de cama. El dolor en la zona lumbar pot ser profund, constant o pot ser punxant. Pot irradiar cap a la cama o l’engonal (ingle) provocant canvis de la sensibilitat i una sensació de formigueig. Més normalment el dolor està provocat per canvis en els músculs, articulacions, discs i nervis de la columna vertebral. La llista de trastorns més coneguts i tractats en el nostre centre inclou: lumbago, hèrnia discal, ciàtica, estenosi i altres síndromes de dolor relacionats amb la columna i musculatura lumbars. Per a més informació sobre dolor lumbar consulteu  la secció de trastorns de la regió lumbar.

• Dolor cervical amb o sense dolor de braç. El dolor en la regió cervical és molt freqüent i sovint va associat a moviments limitats i dolorosos, freqüentment afecta a la zona entremig de les espatlles i també pot irradiar cap el braç. Al igual que els trastorns de la zona lumbar, també pot afectar la sensibilitat produint sensacions de formigueig. La llista de trastorns més coneguts i tractats en el nostre centre inclou: torticoli, contractures, xurriacada cervical (latigazo cervical), pinçaments, hèrnia discal. Per a més informació sobre dolor cervical consulteu la secció de trastorns de    la regió cervical.

• Mal de cap. Tot i que hi ha diferents tipus de mal de cap, molts provenen de les estructures musculars i articulars de la columna cervical i els seus músculs. Sovint, aquests trastorns responen molt bé al tractament de la quiropràctica. La llista de trastorns més coneguts i tractats en el nostre centre inclou: mal de cap d’origen cervical o tensional i migranya. Per a més informació relativa als trastorns de mal de cap consulteu la secció de  trastorns de la regió cervical.

• Vertígens i marejos. Són una manifestació de disfunció mecànica en la columna cervical, provocant una sensació molt desagradable de vertígens i marejos. Per a més informació relativa a vertígens i marejos consulteu la secció de trastorns de la regió cervical.

• Dolor en les articulacions. Molta gent pateix dolor i limitació en les articulacions de les seves extremitats. Moltes vegades aquests trastorns s’atribueixen a canvis en la funció mecànica dels músculs al voltant de l’articulació lesionada. La llista de trastorns més coneguts i tractats en el nostre centre inclou: dolors i limitació de moviment a les espatlles, genolls, colzes, turmells i peus a més de lesions esportives, artritis i tendinitis. Per a més informació relativa a dolor en les articulacions consulteu la secció de dolor en les articulacions.

Els pacients que pateixen d’aquests trastorns, solen respondre molt bé al tractament quiropràctic.